loading...
دانلود رایگان بازی , فیلم و آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
arsalan بازدید : 1359 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (1)
چگونه یک وبلاگ نویس حرفه ای باشیم ؟
|آموزش وبلاگ نویسی پ مراحلی که باید بگذرانیم تا یک وبلاگ نویس حرفه ای شویم|

آموزش وبلاگ نویسی



چگونه یک وبلاگ نویس حرفه ای باشیم ؟

سئوالی آشنا برای هر وبلاگ نویس و جواب هایی نا محدود که هر کدام شرایطی را در بر می گیرند . . .


مدت ها پیش که سیستم های وبلاگدهی پارسی زبان اهدا شدند و خدمات خود را ارائه کردند ، وبلاگ نویسان و سیستم های وبلاگ دهی هدفی مشتکر داشتند که تا حدی در این امر موفق بودند . هدف از سیستم وبلاگدهی ایجاد فضایی رایگان برای بیان عقاید شخصی و تجربیات مدیر وبلاگ بود و با توجه به این موضوع سطح تقاضای کاربران به گونه ای بود که با کمترین امکانات نیز می توانستند به کار خود ادامه بدهند . به طور مثال نویسنده ی وبلاگ خاطرات خود و تجربیات خود از سفر چند ماهه اش به هند می نوشت که با توجه به اینکه چنین وبلاگ ها ، وبلاگ هایی خاصی بشمار می آمدند و سبک کار متفاوتی را پیش می گرفتند با کاربران و بازدید کننده های خاض خودشان سرو کار داشتند . . .

اما امروزه وبلاگ نویسان با انتظار هایی متفاوت رو برو می شوند و هر چه امکانات بیشتر باشد سبک کار وبلاگ نویسان نیز تغییر می کند .

وبلاگ نویسی زمینه ای است برای بیان عقاید شخصی و انتقال تجربیات خودمان به دیگران که می شود آن را به راهی تشبیه کرد که بی پایان است که هر روز حرفی برای گفتن دارید ولی امروزه وبلاگ هایی را میشود دید که هدف اصلی وبلاگ نویسی را فراموش کرده و راهی را در پیش می گیرند که فکر می کنند موفق می شوند ولی بدون توجه به نکاتی خاص تنها وقت خود را تلف می کنند و بعد مدتی با نا امیدی وبلاگ خود را رها می کنند .


برای روشن شدن سر نوشت وبلاگ خود و داشتن آینده خوب به نکته های زیر توجه کنید که تاثیر زیادی در مشهور شدن وبلاگ شما دارد زیرا نکاتی هستند که وبلاگ و وبسایت محبوب و موفق در پیش گرفتند . . .



صبور بودن : صبور بودن تا محبوب شدن وبلاگ شما یک امر اساسی که باید خیلی مورد توجه شما قرار گیرد . این نکته بار ها و بار ها برای وبلاگ نویسان تازه کار تکرار شده است زیرا بزرگ ترین اشتباهی است که می توانید در این زمینه انجام دهید . بسیاری از وبلاگ نویسان بیشتر از 1 ماه در وبلاگ خود فعالیت می کنند و بعد از اینکه می بینند از وبلاگشان استقبال چندانی نشده است نسبت به وبلاگ خود بی توجه می شوند که اکثرا به باز کردن وبلاگی جدید و فعالیت در آن می پردازند که روندی یکسان با وبلاگ قبلی دارد . به این نکته توجه کنید که تا زمانی که در گوگل محبوب باشید وبلاگی پر بازدید و محبوب خواهید داشت که محبوبیت در گوگل هم حداقل 3 تا 4 ماه وقت میگیرد که تا آنجا که می توانید به کار خود ادامه دهید .


انتخاب سیستم وبلاگدهی : انتخاب سیستم وبلاگ دهی درست و مورد نظر خود شخص یک انتخاب سر نوشت ساز است . ما لیستی از سیستم های وبلاگدهی به همراه سبک کار پیشنهادی برای ساختن وبلاگ در آن ها را برای شما آماده کرده ایم :


برای وبلاگ شخصی یا دست نوشته های شما :


بلاگ اسکای

میهن بلاگ

پرشین بلاگ

بلاگفا


برای وبلاگ دانلود سنتر موزیک و فیلم و . . .


رزبلاگ

وی سی پی ( پارسی کیوت )

میهن بلاگ


برای وبلاگ خبری و ساخت فروشگاه . . .


وست بلاگ


برای وبلاگ تفریحی و عکس و . . .


پرشین بلاگ

بلاگ اسکای

وست بلاگ

لوکس بلاگ



تمام سیستم های وبلاگدهی با تمام موضیوعات سازگار هستند ولی با توجه به اینکه امکانات سیستم های وبلاگ دهی تفاوت دارند بهتر است که وبلاگ مورد نظر خود را در سیستم وبلاگ دهی پیشنهادی در موضوع وبلاگ بسازید.




عدم کپی برداری از وبلاگ های دیگر : با کپی برداری از وبلاگ های دیگر تنها محبوبیت وبلاگ خود را در گوگل پایین می آورید . با توجه به قوانین جدید ارائه شده توسط گوگل که تاکید زیادی بر روی عدم کپی برداری کرده است پست مورد نظر در صورت کپی بودن در گوگل ایندکس و ثبت نمی شود و حتی لطمه به محبوبیت و بازدید روزانه ی وبلاگ می زند . سعی کنید که تا آنجا که می توانید مطالب را به وسیله خود جمع آوری و به انتشار بگذارید .



جلوگیری از شلوغ بودن قالب وبلاگ : قالب وبلاگ باید تا آنجا که ممکن است خلوت و کم حجم باشد و تنها برای استفاده ی راحت کاربر طراحی شده باشد . از استفاده ی هر گونه کد های جاوا اسکریپت آزار دهنده از جمله پیام هنگام ورود و خروج وبلاگ خود داری کنید . این نکته از قبیل مهم ترین نکاتی است که یک وبلاگ نویس باید به آنها توجه کند



بالا بردن کیفیت پست ها : به مرور زمان که از آشنایی شما با زمینه ی وبلاگ نویسی می گذرد با امکانات مختلفی آشنا می شوید که خود به خود باعث بالا رفتن کیفیت پست هایتان می شود . برای وبلاگ خود احساس مسعولیت کنید . مهم ترین چیز که به نظر می رسد کم حجم بودن تصاویر است .



فعالیت در یک زمینه : وقتی وبلاگ شما با موضوع ( به طور مثال ) آشپزی است پست های مربوط به فیلم سینمایی و بازیگران هالیوود نفرستید . وبلاگ ها اکثرا با توجه به سبک کاریشون بازدید کننده کسب می کنند پس کسی که برای خوندن اخبار آشپزی به وبلاگ شما میاد به هیچ وجه مشتاق نیست که بخواد اخبار سینما را بدونه .


فعالیت در یک وبلاگ : سعی کنید تا زمانی که مشغول کار کردن و فعالیت در یک وبلاگ هستید از فعالیت در وبلاگ های دیگر خود دست بکشید و برای فعالیت در یک وبلاگ تمرکز کنید .



استفاده ی درست از سیستم رایگان وبلاگ نویسی : فراموش نکنید که سیستم های وبلاگ نویسی خدماتی رایگان در اختیار شما قرار می دهند . شما هیچ وقت نمی توانید درامد چندانی از راه وبلاگ نویسی کسب کنید پس از پر کردن قالب وبلاگ خود از تبلیغات خودداری کنید .


باتشکر


منبع : پارس دی ال

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط NDzuFTxZTDChPyN در تاریخ 1391/03/18 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

It's about time somonee wrote about this.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 366
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 5704
  • کاربران آنلاين
  • 01.marionamark
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 446
  • بازدید امروز : 3,850
  • باردید دیروز : 2,724
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,940
  • بازدید ماه : 55,897
  • بازدید سال : 277,218
  • بازدید کلی : 3,040,033